donderdag 10 november 2016

Een nieuwe ikke.


Wat ik dacht dat nooit zou komen is dan eindelijk toch gekomen. Een nieuwe start. Eindelijk na een lange weg van jaren een uitzicht op de mooie tijd die komen gaat. Vorige jaar mijn diagnose gehad. Jaren voelde ik al dat er iets mis was maar niemand die wat kon vinden. Telkens weer van het kastje naar de muur gestuurd waar door ik steeds meer begon te twijfelen. Raakte steeds meer in een isolement en werd steeds depressiever. maar gelukkig is daar een einde aan gekomen sinds vorig jaar. Nu ben ik bezig met mijn zelfvertrouwen weer op te bouwen want die is hier door  behoorlijk aangetast. Moet zeggen dat wat ik altijd graag wou bereiken nu eindelijk gaat lukken. Dat voelt  zo fijn om zelf weer de touwtjes in eigen handen te hebben. Heb er veel voor moeten laten en zelfs mensen die ik in mijn hart had gesloten moest ik los laten maar uiteindelijk was het het zeker waard.

stap voor stap ga ik komen waar ik graag wil zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen